oppas moeder

Moderators: debby1972, Nicky, Hélène, Esther67, *wendy*

conny

Re: oppas moeder

Berichtdoor conny » 28 Jul 2013 20:48

we zijn weer thuis en je bent een goede oppas geweest hoor, hier kan je gewoon niks aan doen. Het jonkie wat je niet vertrouwde leefde nog toen ik thuis kwam maar viel me op dat de veertjes nog nat leken en er zat weinig in de krop, toen ik een uurtje later keek was tie inderdaad dood :sad:
ik denk dat er wat aan de hand was...te warm misschien geweest? ik heb geen idee, het zijn erg ervaren en goede ouders Mickey en Mouse en ze laten ze niet zomaar dood gaan dat weet ik zeker
Heel rot dat t zo gegaan is voor jou,want t is een rotgezicht ,maar helaas niks aan te doen,voel je niet rot!xxx
Afbeelding

nancy

Berichtdoor nancy » 28 Jul 2013 23:20

Ben het volledig met mijn voorgangers eens. En ik begrijp je heel goed. Het is heel vervelend om te zien hoe dat jonge ding vraagt om eten en niet gevoerd wordt. En dat je uiteindelijk weet dat het zal gaan.
Maar er zijn nog steeds 2 jonkies die het goed doen.

Welkom thuis, Conny
Maak je grote plannen voor later wat kleiner en begin nu!

conny

Berichtdoor conny » 29 Jul 2013 08:16

dank je nancy!
Afbeelding

Lisette

Berichtdoor Lisette » 29 Jul 2013 09:09

Ik weet ook wel dat ik hier niets aan heb kunnen doen, het is gewoon zo naar voor de eerste keer. Ben blij dat de 2 oudste het goed doen, maakte ook een kabaal wat ik in de keuken al kon horen haha. Zonde dat van de andere 2 ukken en het ei wat niet is uitgekomen. Ik zal wel fotos komen maken met de goeie camera
Each day is a gift and not a given right

Terug naar “De kweekverslagen”