De geschiedenis van grasparkiet online

Hier kan men vragen aan het beheer stellen.

Moderators: debby1972, Nicky, Hélène, Esther67, *wendy*

Angela

De geschiedenis van grasparkiet online

Bericht door Angela » 29 okt 2007 17:48

Het zou misschien leuk zijn als we de geschiedenis van grasparkiet online te horen krijgen. Bijvoorbeeld hoe jullie op het idee zijn gekomen. Het aantreden van een aantal forumleden zoals Jaap, Hélène, Dianne en Eshter hoe en het waarom zij consulenten zijn geworden. Het is maar een idee!! :wink:

Esther
Kleine onderzoeker

Bericht door Esther » 29 okt 2007 18:46

Leuk!
Maar als we bij het begin willen beginnen, lijkt het me leuk als Ton en Marcel deze geschiedenis starten. Zij zijn de aanstichters.
Dus Ton, Marcel.....Er was eens............

Dianne

Bericht door Dianne » 29 okt 2007 18:54

Wat grappig! :)
Afbeelding

Ton (Webmaster)
Big Brother
Contacteer:

Het verhaal van Ton

Bericht door Ton (Webmaster) » 29 okt 2007 20:15

Het is eigenlijk begonnen met Marcel die vanaf jongsaf aan allerlei vogels heeft gehad.
Toen hij in 2002 enkele nestjes met jonge Grasparkieten had vroeg hij aan mij of ik geen intresse had.
Ik had nog nooit huisdieren gehad en het leek me wel leuk.
Dus ik een kooi aangeschaft en 2 jonge vogels van hem gekregen.

Maar toen wilde ik wel meer weten over die leuke vogels. Had al wel een paar boekjes, maar ik als Internetpionier en computerverslaafde ging toch maar eens zoeken op Internet.
Daar bleek niet zo heel veel info over Grasparkieten te staan.
Wel kwam ik de website www.Valkparkiet.com tegen.
Dus me daar volle moed geregistreerd en wat gelezen en ook een paar vragen gesteld.
Maar al heel snel werd ik daar weggejaagd met opmerkingen dat die website over Valkparkieten ging en niet over Grasparkieten. :(

Dus met Marcel overlegd en we kwamen al snel tot de conclusie dat we dan zelf maar een website op moesten zetten.
De Domeinnaam was simpel: www.grasparkiet.com en de naam Grasparkiet-Online leek mij en Marcel wel leuk :D
Dus Marcel heeft met al zijn webdesignkennis en vogelkennis en de nodige boeken de hele website opgezet.

Daar hoorde ook een Forum bij. Marcel heeft toen zelf een Forum geprogrameerd en dat werktte prima.............totdat na een jaartje op 3-4 de Database te groot werd en er fouten ontstonden in het Forum.
Dat was dus het moment waarop we overgestapt zijn naar phpBB Forumsoftware. In allereerste instantie draaiend op een eigen server bij mij thuis, maar dat bleek al snel bandbreedteproblemen te geven.
Dus snel een goedkope Hosting gezocht voor het Forum.
Dat werd messageboard.nl, in eerste instantie leek dat goed te gaan, maar al snel bleek het Forum meer offline te zijn dan Online. :(
Ook bleken de kosten om de boel reclamevrij te houden snel op te lopen door de grote populariteit van het Forum.
Dus weer op zoek naar een andere Hosting, dat werd Yourhosting.nl waar we nu bij zitten.

De volgende stap is waarschjnlijk weer een andere hosting zo rond April volgend jaar, dit vanwege de weer uit de hand lopende hostingkosten. :?

Oja, nog een aanvulling. Even de taakverdeling: Marcel onderhoudt de website en ik onderhoud het Forum.
Het domeinnaam staat op mijn naam en ik betaal dan ook de website en het Forum.

Maar zonder Marcel en alle enthousiaste forumleden was dit Forum en de Website natuurlijk nooit geworden wat het nu is.
Laatst gewijzigd door Ton (Webmaster) op 29 okt 2007 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben niet gek, ik zie ze vliegen!

Josina

Bericht door Josina » 29 okt 2007 20:20

leuk om te weten :)

ik ben heel blij dat deze website en forum bestaat want ik heb heel veel van jullie geleerd!

dus bedankt voor deze geweldige site :cheers:

Jaap

Bericht door Jaap » 29 okt 2007 21:56

petje af voor jullie werk Ton en Marcel en ik blijf het maar herhalen, als een beetje, rustige, reklame jullie privéuitgaven kan drukken, zou ik daar geen enkel probleem mee hebben.
nog even en het is weer lente!

Dianne

Bericht door Dianne » 29 okt 2007 22:08

Vóór het zelfgemaakte forum was er nog een eenvoudiger forum gemaakt door Marcel, ik weet niet hoe lang dat heeft gedraaid maar daar kwam ik al af en toe binnen vallen. Echt een vaste gast was ik daar niet.

Toen het nieuwe zelf gemaakte forum draaide was Jaap daar al. Ik werd al snel forum verslaafd. Maar het ging toen echt alleen nog maar puur over parkietjes. Er werd toen wel al eens een grapje onderling uitgewisseld maar een echte band onderling was er nog niet. Laat staan dat ik wist wie de eigenaren van de forum/site waren?

Maar langzaam-aan groeide de groep vaste forummers, ook vertrokken er enkelen maar namen als: Jaap, Michel, Anneke, Esther (later door een nieuwe Esther werd dat EstherPH) en Dick uit Aruba kwamen regelmatig terug. Toen kwam ons Hélène en Von in beeld en werd alles persoonlijker op het forum. Voor het eerste werden er zelfs foto's geplaats op het oude forum iets waarvan de oudere leden dachten dat dat onmogenlijk was :P

Er ontstond een klik tussen enkele mensen. Ook leerde we elkaar beter kennen door de eigen gemaakte chatruimte van Marcel op de site.
Al snel raakte Hélène, Esther en ik zij de gek bevriend via de chat, Marcel en Ton sloten zich regelmatig aan, en langzaamaan werden er al kleine bezoekjes en vogeltjes uitgewisseld onderling en met Jaap.

Toen er sprake was dat het (zelfgemaakte) forum een langzaame dood aan het sterven was en er een nieuw forum moest komen. Boden Hélène en ik ons spontaan aan aan Ton en Marcel om een handje te helpen op het nieuwe forum. Ook Jaap hebben we gevraagd of hij dat zou willen, hij was zo vaak actief en zou een goed oogje in het zeil kunnen houden. Maar Jaap heeft daarvoor bedankt en ging liever verder op de vertrouwde manier. Toch doet Jaap veel waardevol regie werk op de achtergrond :thumright: door ons af en toe een seintje te geven over het een of ander. Ton heeft Esther benaderd om het groepje compleet te maken. Toen het nieuwe forum van start ging mochten we mee aan slag. Wel hebben we meteen tegen elkaar gezegd dat het hele forum spontaan moest blijven en dat wij op de eerste plaats gewoon medeforummers zijn en geen actieve politieagenten. Dat zou het forum niet ten goede komen. En daar ben k nog steeds van overtuigd.

De eerste keer dat ik een mede-forummer in "real-life" heb ontmoet was pas in 2006 ik ben toen met Hélène bij Jaap op bezoek geweest.

Daarna zijn Hélène en Esther bij mij op verjaardagsvisite geweest. Sindsdien is het hek van de dam en verzinnen we van allerlei smoesjes om weer eens een (mini)meeting of bezoek te organiseren :P Momenteel gaan er zelfs geruchten dat we een keer gaan survivelen ergens in Friesland :roll: :scratch: 8)

Ik heb waardevolle vriendschappen opgebouwd op dit forum die ik echt niet wil missen. Wel een kant-tekening daarbij, het is zo jammer dat dit kleine landje zo groot is ;)
Afbeelding

Dianne

Bericht door Dianne » 29 okt 2007 22:15

Jaap schreef:petje af voor jullie werk Ton en Marcel
Hier sluit ik me volledig bij aan, daarbij beseffen jullie eigenlijk welke waardevolle vriendschappen er zijn ontstaan door jullie site en forum?
En hoeveel vogeltjes er extra zijn verkocht :P
Maar ook de waardevolle info waardoor vogels een beter en gezonder bestaan hebben gekregen :!:
Dat komt in eerste instantie toch echt doordat jullie deze site en dit forum op de wereld hebben gezet.
Kortom we hebben weer een rede voor een feesie!!!!!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dianne op 29 okt 2007 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Hélène
Moderator

Bericht door Hélène » 29 okt 2007 22:55

De eerste keer dat ik het toenmalige oude Forum bezocht, was pas in September 2005, omdat bij mijn allereerste nestje grasjes de vaderparkiet volkomen onverwachts stierf op het punt dat de jongen net waren uitgevlogen en al zeer snel werd ik gerustgesteld door Jaap.
Vanaf die tijd ben ik blijven hangen en heb nog dat zelfde jaar een paar parkietjes van Jaap gekregen.
In de volgende jaren ben ik verder gaan kweken en heb ook de nodige parkietjes weer weg gegeven o.a. aan andere Forum bezoekers en zo werd ik zo'n beetje de eerste Forum ambassadrice die dus meerdere Forum bezoekers al in levende lijfe had ontmoet.
Ook het plaatsen van foto's kwam toen net in the picture, door een andere bezoekster gestart, maar na haar uitleg heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt en werd het forum al snel verlevendigd met mooie plaatjes.
Inmiddels heb ik al heel wat bezoekers de hand mogen schudden en zeer dierbare vriendschappen mogen opbouwen en hopelijk blijven we nog heel lang zo doorgaan en doorgroeien, want ik zou echt niet meer zonder kunnen.

Marcel en Ton, ontzettend bedankt voor dit fantastische initiatief.
Voor altijd mijn hart verloren aan parkietjes.
Hoe meer hoe liever !

Afbeelding

Jaap

Bericht door Jaap » 29 okt 2007 23:33

Ik ben helemaal geen Fora bezoeker. Ik verbaas mij regelmatig, als ik lees, dat er mensen zijn, die nog op diverse andere Fora aktief zijn. Ik ben wel aktief op de wijksite van de wijk waar ik woon, met berichten en hints aan de redaktie en ik heb sinds kort een Blog (ja ja) bij de Volkskrant, waar ik mijn ongebluste verlangen om de wereld te verbeteren kwijt kan.(Jaap Spaargaren -vindt er dit van-)
Ik ben hier toevallig terecht gekomen, zoals, denk ik de meeste van jullie. Je zoekt wat info op het trefwoord parkieten.Het Forum was er toen al en bij uitzondering heb ik mij ingelogd (hekel aan, want ik vergeet altijd mijn wachtwoord) en ben vragen gaan beantwoorden. Met de vragen van het oude Forum en dit zit ik op ongeveer 9000 geplaatste berichtjes.
Dat kan alleen maar een WAO-er zijn en dat klopt ook. Door mijn hersentumor heb ik in toenemende mate beperkingen en dat was mijn belangrijkste overweging, om niet de klus van Moderator op mij te nemen, maar wat vrijblijvender aanwezig te zijn.
Ik heb onlangs wel bij de Moderators aangekaart, dat ik de balans op het Forum wat scheef vind worden. Er komen naar mijn zin teveel foto's, ook van andere onderwerpen dan de Grasjes, binnen, en te weinig informatievragen over het Grasje. Er zijn soms pagina's vol met foto-items, die soms helemaal niet meer informatief zijn.
Het is aan de Moderators, of ze hier iets mee willen.
Ik moet wel bekennen, dat ik de losse sfeer en de soms vrolijke uitstapjes ook wel waardeer, maar ik neig naar iets meer strengheid in de leer, dan de gemiddelde bezoeker, denk ik.
Wat ik écht leuk vind, is dat we Belgen, Duitse en Zweedse bezoekers hebben. Hoef ik ook niet meer op vakantie.
nog even en het is weer lente!

Esther
Kleine onderzoeker

Bericht door Esther » 30 okt 2007 00:30

De vogelliefhebberij is mij door mijn opa met de paplepel ingegoten en al vanaf kind houd ik daardoor vogels. Ik heb van alles gehad, zebravinken, grasparkieten, kanaries, blauw fazantjes e.d. en ik wilde er ook alles over weten.
Toch heb ik een grote voorliefde voor grasparkieten (als huisvogel) en ik kan mij geen leven zonder voorstellen.
Ze zijn zoooooooooo leuk :D (en soms ook helemaal niet :? ).
Net als Ton, zocht ik me het ongans op het internet en kon vaak niets vinden.
Tijdens mij zoektochten, verscheen er ineens spontaan een grasparkiet-online.
Als ik het goed herinner, vieren we in januari of februari 2008 het 5-jarig bestaan, toch Ton?
Ik ben lid vanaf het begin maar eerst durfde ik nog niet écht actief mee te doen.
Vanaf het begin lees ik het forum iedere dag en daarnaast leverde ik wel eens wat extra informatie voor de site zelf, zoals boeken voor op de boekenlijst.
Namen als Jaap, Ton, Marcel, Dianne, Von, Dick uit Aruba en inderdaad ook Anneke werden bekende namen.
Ik had op een bepaald moment 2 vragen over mijn parkieten.
Doordat ik deze vragen op het forum plaatste en er ook antwoord op kreeg (zinnig en onzinnig) raakte ik meer aan het forummen gewend.
Toen was het hek van de dam………. 8)
De chat kwam en daar kon je “life” met mensen kletsen en daar ontstonden de vriendschappen.
Toen het vorige forum kwam, kon ik niet wennen en raakte ik de slag helemaal kwijt, ik verloor het overzicht en inhoud van draadjes en moest daar echt vreselijk aan wennen.
Ik was even van het forum, maar bleef wel op de chat.
Dianne en Hélène waren ondertussen moderators geworden van dat voor mij vreemde forum en via de chat stimuleerde ze mij terug te komen op het forum. Dat was ergens in augustus/september 2006.
Ik miste het natuurlijk vreselijk, kreeg afkickverschijnselen, dus er zat maar 1 ding op.
Werk aan de winkel. Het viel uiteindelijk reuze mee en ik zat er weer vrij snel tot mijn nek in.
Ik zag de mogelijkheden en stortte mij daar helemaal op. Ik maakte de draadjes als anatomie, voeding, geschikte beplanting, vogelwetenswaardigheden om vaste informatie op het forum te plaatsen. Geweldig om te doen!!! En wat mij betreft ben ik nog lang niet klaar :wink: .
In de kerstnacht van 2006 heeft Ton mij benoemd tot mede-moderator.
Ik haal mijn hart op, wanneer er werkelijk iets uitgezocht moet worden en zal me daar dan helemaal aan geven, tot ik het antwoord heb. Heerlijk! Vandaar ook de bijnaam Kleine Onderzoeker en ik ben er mega-trots op, want past goed bij me.
Mijn hart en ziel ligt hier bij grasparkiet online, bij de grasjes zelf, bij de site, bij het forum, bij de mensen, en de daaruit voortvloeiende vriendschappen en contacten.
De meetings en onderlinge persoonlijke bezoekjes vind ik erg leuk, maar vooral waardevol. Er zitten mensen achter de berichtjes en het is erg leuk deze mensen dan ook in levende lijven te zien.

Het is heel bijzonder wat grasparkieten te weeg kunnen brengen. :wink:
Iedereen die een aandeel heeft aan dit forum..bedankt!

Alex

Bericht door Alex » 30 okt 2007 11:33

Wat een leuk overzicht! Dat wou ik even laten weten. Laten we maar doorgaan met mensen die de geschiedenis verder nog kunnen aanvullen. :wink:

Henk

Bericht door Henk » 30 okt 2007 12:36

ben echt blij dat Ton (ondanks dat hij niet echt netjes behandeld is, op een bepaalde site, waar ik dus niet achter sta) toch niet netjes behandeld is en daardoor samen met Marcel dit geweldige forum is gestart!! ik heb hier echt ontzettend veel geleerd over parkietjes en kan eigenlijk geen dag meer zonder dit forum...

heb hierdoor een paar hele leuke mensen mogen leren kennen en sommige ook in het echt mogen ontmoeten (wat zeer zeker voor herhaling vatbaar is)

mijn eerste gedachte was toen ik dit forum bezocht (dat was augustus vorig jaar geloof ik) iedereen moest wel bijna in dezelfde straat wonen en zagen elkaar elke dag... (bakkie doen of zo) het leek mij meer een vrienden groepje dan een "normaal" forum..... dus wist niet echt of ik als vreemde zo maar binnen kon en mocht wandelen... na mijn ogen even te hebben geopend zag ik dat iedereen overal vandaan kwam en heb toen de stoute schoenen aangetrokken en mij geregistreerd maar las alleen maar mee... de sfeer beviel me echt super goed en ik voelde mij meteen thuis!

toen ik eindelijk een vraag stelde hier op het forum werd daar meteen een duidelijk antwoord opgegeven en iedereen was erg aardig.... ik bezocht het forum steeds vaker en vaker.... tot ik er in principe de hele dag op zat en geen tijd meer had voor andere dingen.... wanneer ik alles gelezen had, zat ik maar op refresh te klikken tot het volgende berichtje zich aan deed....

nadat het nieuwe forum eind maart werd opgestart ben ik actiever geworden in de posts... (welke niet altijd over pietjes gingen en ik daardoor de bijnaam off-topic piloot had verdient) moet eerlijk bekennen, zou je zoiets gaan doen op een ander forum, dan word je erg snel gebanned... maar hier werd er om gelachen en word je op een grappige manier even voor paal gezet zodat je weer met beide beentje op de grond staat.... de littekens van dit voorval draag ik met iedere post nog met me mee ;)

al met al.... is dit forum echt super gezellig maar vooral ook ontzettend leerzaam!!
wat mij betreft mogen jullie nog heel lang doorgaan met dit forum en petje af voor iedereen die hier zijn/haar bloed zweet en tranen in heeft gepompt om dit forum te maken tot wat het is...

het enige wat ik hier nog mis op het forum, is een koffiezetapparaat en een bed en wanneer dat aanwezig is, ben ik hier 24/7
(wijzigingen en drukfouten voorbehouden)
Afbeelding

Dianne

Bericht door Dianne » 30 okt 2007 14:00

Henk schreef:
het enige wat ik hier nog mis op het forum, is een koffiezetapparaat en een bed en wanneer dat aanwezig is, ben ik hier 24/7
We zullen dit even opnemen in de volgende vergadering, wie weet wat er in de toekomst mogelijk is :P
Afbeelding

Henk

Bericht door Henk » 30 okt 2007 17:29

Dianne schreef:
Henk schreef:
We zullen dit even opnemen in de volgende vergadering, wie weet wat er in de toekomst mogelijk is :P
hahah :lol::lol:
Afbeelding

von
Contacteer:

Bericht door von » 15 jan 2008 12:47

Ik weet me de tijd nog op het oude forum te herrinderen...en de lol die we op een gegeven moment hadden om een "bezemkast"waarin nog steeds een of andere wederhelft moet zitten gezien we haar kwijt zijn geraakt......We zaten tot de late uren te zoeken en te doen....en de humor werd steeds droger....verschrikkelijk. Helaas zitten die late uurtjes er voor mij nog niet in...maar von komt zeker weer terug van waar ze was...en dus wie weet komen de late uurtjes dan ook weer eens terug (het ziet er voor mij heel goed uit allemaal...dus wie weet)

het nieuwe forum werd in gevoerd en ook hier ging de lol en vooral de vriendschap verder.....helaas moest ik een tijd lang afhaken maar de namen lagen vers in mijn geheugen van een ieder die hier kwam. Ik moet dan ook zeggen die goede oude tijd heeft een hoop sporen bij mij achter gelaten en nog steeds zit ik vaak stilletjes te genieten van de verhalen hier op het forum....

Ik vindt het dan ook super dat ton en Marcel dit ooit hebben opgezet..het is jullie werk meer dan waard geweest. Ook tijdens de ontmoeting nog maar kort geleden jullie zo bij elkaar te mogen zien....blijf ik zeggen...het is toch wel heel bijzonder en dat dit forum dat alles tot stand heeft gebracht..... :wink:
groetjes vanuit het kwetternest

Http://kwetternest.punt.nl

Marcel
Digimaan
Contacteer:

Bericht door Marcel » 15 jan 2008 14:38

Zeg maar waneer je er klaar voor bent von, een nieuwe bezemkast is zo gemaakt... :lol: :lol: :lol:

Ps, er is een nieuwe chatbox op de site, alleen wordt daar weinig gebruik
van gemaakt (mischien omdat er momenteel geen bezemkast is).

von
Contacteer:

Bericht door von » 15 jan 2008 14:54

Marcel schreef:Zeg maar waneer je er klaar voor bent von, een nieuwe bezemkast is zo gemaakt... :lol: :lol: :lol:

Ps, er is een nieuwe chatbox op de site, alleen wordt daar weinig gebruik
van gemaakt (mischien omdat er momenteel geen bezemkast is).
Ik ben er altijd wel voor in...alleen als er licht is en geen spinnen zijn :lol: :lol: :lol: :lol: maar dat wist je vermoedelijk nog wel......... :roll:

Marcel
Digimaan
Contacteer:

Bericht door Marcel » 15 jan 2008 15:18

von schreef:Ik ben er altijd wel voor in...alleen als er licht is en geen spinnen zijn :lol: :lol: :lol: :lol: maar dat wist je vermoedelijk nog wel......... :roll:
Er is in de nieuwe chatbox wel een sauna (Met licht en zonder spinnen).
ik zal een nieuwe bezemkast maken (max 25 personen(hele grote bezemkast dus)). :wink:

von
Contacteer:

Bericht door von » 15 jan 2008 16:00

Marcel schreef:
von schreef:Ik ben er altijd wel voor in...alleen als er licht is en geen spinnen zijn :lol: :lol: :lol: :lol: maar dat wist je vermoedelijk nog wel......... :roll:
Er is in de nieuwe chatbox wel een sauna (Met licht en zonder spinnen).
ik zal een nieuwe bezemkast maken (max 25 personen(hele grote bezemkast dus)). :wink:
Die opvliegers krijg ik zonder sauna ook wel...dus geef mij dan maar die bezemkast....met bezems wel te verstaan...gezien bij volle maan von graag een stukje zweeft....(volgens de kids hier)

Dianne

Bericht door Dianne » 15 jan 2008 20:41

Von ik ben blij te horen dat je weer vaker van de partij zal zijn. We hebben je gemist en ja die bezemkast was erg gezellig! Waarschijnlijk is die toch opgedoekt omdat er steeds maar geen nieuw peertje in de lamp werd gedraaid door Marcel en Ton.

Wat betreft de meeting zondag, jammer dat ik je nu heb misgelopen. Had je ook graag eens in levende lijve willen ontmoeten. Hoop dat we elkaar dit jaar op een meeting (in het NOP misschien) mogen leren kennen.
Afbeelding

von
Contacteer:

Bericht door von » 17 jan 2008 11:41

Dianne schreef:Von ik ben blij te horen dat je weer vaker van de partij zal zijn. We hebben je gemist en ja die bezemkast was erg gezellig! Waarschijnlijk is die toch opgedoekt omdat er steeds maar geen nieuw peertje in de lamp werd gedraaid door Marcel en Ton.

Wat betreft de meeting zondag, jammer dat ik je nu heb misgelopen. Had je ook graag eens in levende lijve willen ontmoeten. Hoop dat we elkaar dit jaar op een meeting (in het NOP misschien) mogen leren kennen.
Dianne ook ik vondt het jammer dat jij er niet was...maar wie weet treffen we elkaar inderdaad eens.....het was heel leuk om dat gekke stel nu eens in levende lijve te zien....en in de toekomst probeer ik inderdaad weer eens wat meer online te zijn.... de bezemkast heeft toch diepe sporen achter gelaten ik vermoed voor "marcel" helemaal maar goed....het geheim daarover...zullen voor ons houden.....

Ik moet wel zeggen al die verhalen over de grasparkieten steekt toch wel weer aan.......maar goed we hebben nog steeds onze valkparkiet.(kuifje) en de tropen natuurlijk waarvan we ook heel erg genieten.....en ach er staat hier ook nog altijd een toppic over andere vogels...waar ik misschien mijn ervaringen ook nog kan delen.....hihihihihihi

Henk

Bericht door Henk » 17 jan 2008 12:01

en nu word ik toch wel heel erg nieuwsgierig naar die bezemkast ;) :P
Afbeelding

Hélène
Moderator

Bericht door Hélène » 17 jan 2008 12:12

Ha ha ha :lol: :lol: :lol: Een donkere kleine kast en als we Marcel kwijt waren zat hij daar meestal met .................... :D :D en meer verklappen we niet :lol: :lol: :lol:
Hoe meer hoe liever !

Afbeelding

Henk

Bericht door Henk » 17 jan 2008 12:14

wat flauw zo word ik alleen maar nieuwsgieriger :P Hahahaa
Afbeelding

Ton (Webmaster)
Big Brother
Contacteer:

Bericht door Ton (Webmaster) » 17 jan 2008 12:37

Henk schreef:wat flauw zo word ik alleen maar nieuwsgieriger :P Hahahaa
Weet je wat? Op de volgende meeting vertellen we je meer! ;)
Ik ben niet gek, ik zie ze vliegen!

Henk

Bericht door Henk » 17 jan 2008 12:44

Ton (Webmaster) schreef:
Henk schreef:wat flauw zo word ik alleen maar nieuwsgieriger :P Hahahaa
Weet je wat? Op de volgende meeting vertellen we je meer! ;)
woeiiiiiiiiiii :lol::lol::lol:
Afbeelding

Marcel
Digimaan
Contacteer:

Bericht door Marcel » 17 jan 2008 13:10

Er is nu een nieuwe chatbox, met een bezemkast voor 25 personen..... :lol: (met licht :idea: )

Henk

Bericht door Henk » 17 jan 2008 13:11

hahah :lol::lol::lol:
Afbeelding

Michel
Contacteer:

Bericht door Michel » 17 jan 2008 21:20

Marcel schreef:Er is nu een nieuwe chatbox, met een bezemkast voor 25 personen..... :lol: (met licht :idea: )

Nahhh dat licht kan je wel weer uit doen hoor, want er is haast nooit iemand.
Of ga ik altijd op de verkeerde momenten kijken :shock:
Afbeelding

von
Contacteer:

Bericht door von » 18 jan 2008 11:08

Hélène schreef:Ha ha ha :lol: :lol: :lol: Een donkere kleine kast en als we Marcel kwijt waren zat hij daar meestal met .................... :D :D en meer verklappen we niet :lol: :lol: :lol:
Eigenlijk was het nog veel spanneder dan Hélène verteld..... :lol: Puntje, puntje puntje...zat daar ook en is er nooit meer uitgekomen....(iets voor Peter R de Vries misschien) en herhaaldelijk hebben Hélène en ik onze intrede proberen te doen......juist...op slot....nou de rest mag je invullen Henk...alleen hou het netjes....anders wordt moederoverste boos :oops:

von
Contacteer:

Bericht door von » 18 jan 2008 11:12

Marcel schreef:Er is nu een nieuwe chatbox, met een bezemkast voor 25 personen..... :lol: (met licht :idea: )
Het hangt natuurlijk eventjes van wat factoren af...maar misschien als iemand mij voorgaat en het licht aan doet...ben ik vannavond eventjes van de partij....maar ik beloof niets....

Henk

Bericht door Henk » 18 jan 2008 11:29

von schreef:
Hélène schreef:Ha ha ha :lol: :lol: :lol: Een donkere kleine kast en als we Marcel kwijt waren zat hij daar meestal met .................... :D :D en meer verklappen we niet :lol: :lol: :lol:
Eigenlijk was het nog veel spanneder dan Hélène verteld..... :lol: Puntje, puntje puntje...zat daar ook en is er nooit meer uitgekomen....(iets voor Peter R de Vries misschien) en herhaaldelijk hebben Hélène en ik onze intrede proberen te doen......juist...op slot....nou de rest mag je invullen Henk...alleen hou het netjes....anders wordt moederoverste boos :oops:
puntje puntje puntje? :? het verhaal wordt steeds vager :P (wil ik het nog wel weten??) :? :P;)
Afbeelding

Hélène
Moderator

Bericht door Hélène » 18 jan 2008 11:51

Nee, :lol: :P :D :lol: :P :D :lol: :P :D :lol: :P :D
Hoe meer hoe liever !

Afbeelding

Marcel
Digimaan
Contacteer:

Bericht door Marcel » 18 jan 2008 12:02

Nieuwe naam voor de chatbox: As the Grasparkiet Turns..... (?) :lol: :lol: :lol:
of: Goede grasparkiet, slechte grasparkiet

Plaats reactie