Zijn er in de buurt van Enschede betrouwbare hobbykwekers voor parkieten? Mijn trouwe tamme maatje is deze week dood gegaan. Het vriendje dat ik speciaal voor zijn gezelschap had, is nooit tam geworden. Hij is terug naar de volière waar hij vandaan kwam. Nu zou ik graag een koppeltje vrolijke parkieten kopen en proberen daar jongen bij te krijgen die ik weer tam kan maken. Ik mis die lieve aanwezigheid op mijn schouder, toetsenbord en handen. Het is zo stil.
Hoi welkom Ja dat is idd erg stil dan ineens. In de buurt van Almelo zit iemand die kweekt en in de buurt van Enschede ook Ik zal vanmiddag even kijken naar de regio's ik moet nu gaan werken.
Lieve Fleur 5-7-2011 - 11-12-2011 Lieve Balou 10-5-2010 - 1-9-2012 Lieve Luna we gaan je nooit vergeten 8-9-2009 - 17-9-2013
Ik heb 1 adres kunnen vinden in wierden, www.vleugeldroom.nl Zij is als het goed is net weer begonnen met kweken. Die andere heeft nog geen website geloof ik. Ik zal het even vragen aan haar
Lieve Fleur 5-7-2011 - 11-12-2011 Lieve Balou 10-5-2010 - 1-9-2012 Lieve Luna we gaan je nooit vergeten 8-9-2009 - 17-9-2013
Sinds gisteren heb ik nieuwe maatjes. Ze zijn zelfs gebracht! Het is een mooi koppeltje: hij is blauw met een wit kopje en zij is blauw met een geel kopje. Ondanks dat ze nog stil zijn, voelt het al heel plezierig. Ik ben erg blij. Nu nog namen bedenken. Dank jullie wel voor de mailtjes met adviezen en aanbiedingen.
Wat gezellig dat je twee pietjes hebt Ze zijn nu nog lekker stil, omdat ze onder de indruk zijn. Geniet er maar van, want over een paar dagen tetteren ze er lekker op los Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten
Voor altijd een mooie herinnering..... Luca 21-12-`11 Jessie 23-07-`12 Jada 02-09-`14 Bodie 02-09-`14 Indy 21-03- '16
Aan de oost kant van Nederland zijn wij sinds kort ook begonnen met de parkietenkweek. In Vroomshoop kun je ons vinden voor de mensen die hier in de buurt naar gezonde en mooie pietjes zoeken. Wij testen de parkieten voor we beginnen met de kweek en bij elke ronde weer opnieuw. Ze krijgen de liefde en zorg, zodat het mooie en blije pietjes worden. www.famousfauna.nl